فعالیت های جهادی کانون حضرت علی اکبر (ع) هم زمان با عید غدیر آغاز شد 
فعالیت های جهادی کانون حضرت علی اکبر (ع) هم زمان با عید غدیر آغاز شد 

فعالیت های جهادی کانون حضرت علی اکبر (ع) هم زمان با عید غدیر آغاز شد 

رضا صدیقی مهنی گفت: بزرگداشت مناسبت های ملی و مذهبی یکی از برنامه های اصلی کانون حضرت علی اکبر (ع) در طول سال است.
شناسه خبر : 1081440 تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۸:۵۳

«رضا صدیقی مهنی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: بزرگداشت مناسبت های ملی و مذهبی یکی از برنامه های اصلی کانون حضرت علی اکبر (ع) در طول سال است.


مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر (ع) روستای قنات نو جیرفت افزود: بر همین اساس علی رغم محدودیت های کرونایی یکسری برنامه ویژه بزرگداشت عید غدیر خم را برگزار کردیم.


وی بیان کرد: مسابقه خطبه غدیر یکی از این ویژه برنامه ها بود که به دلیل شرایط فعلی به صورت مجازی برگزار شده و به نفرات برگزیده نیز جوایزی برگزار شد،


صدیقی مهنی ابراز کرد: مسابقه مجازی خطبه غدیریه ویژه گروه سنی نوجوان برگزار شد تا آنها با شرکت در این مسابقه با غدیر و خطبه غدیریه بیشتر آشنا شوند.


مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر (ع) روستای قنات نو جیرفت ادامه داد: همچنین به مناسبت عید غدیر جشن برگزار شده و این جشن با توجه به شرایط کرونایی به صورت مجازی برگزار شد.


وی اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه های کانون، آغاز فعالیت های جهادی هم زمان با عید غدیر است که در این راستا با همکاری و مشارکت بچه های مسجدی عضو کانون و پایگاه مقاومت بسیج مسجد ساخت سرویس بهداشتی برای یکی از محرومین آغاز شد.


صدیقی مهنی اضافه کرد: علاوه بر این نیز با کمک اعضای کانون و با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) تعدادی کارت هدیه به عنوان عیدانه در بین خانوارهای نیازمند توزیع شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر (ع) روستای قنات نو جیرفت عنوان کرد: اجرای طرح اطعام علوی نیز از سایر ویژه برنامه های بزرگداشت غدیر بود که اجرا شد و در همین راستا تعداد ۲۰۰ پرس غذای نذری در بین خانوارهای نیازمند توزیع شد.

پایان پیام/ 586